Visszaküldés
REKLAMÁCIÓ
Ha úgy gondolod, hogy a kapott termék hibás, kérjük, töltsd ki EZT AZ ŰRLAPOT!
A panaszügyintézés gyártónként változik. Kérjük, ne küldj/hozz vissza cipőt addig, amíg nem kérjük! Ha mégis erre kerül a sor, kérjük a cipőt megtisztított állapotban visszajuttatni. Köszönjük!
ELÁLLÁS
Ha az online rendelt termék valami miatt mégsem felel meg Neked, például nem lett jó a méret vagy nem áll jól a választott fazon, lehetőséged van azt az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszahozni az üzletbe, vagy saját költségeden visszaküldeni. Elállási szándékodat kérjük, ITT JELEZD!
CSERE
Másik szín/méret rendelése esetén a cserével kapcsolatban felmerülő postaköltséget nem áll módunkban átvállalni. A csere új rendelés leadásával történik. Az eredeti rendelésből visszajáró összeget könyveléstechnikai okokból ugyanazon a módon térítjük vissza, ahogy a kifizetés történt.
A visszaküldés menete
- Kérjük, visszaküldési szándékodat jelezd felénk a fent belinkelt űrlapok valamelyikének (reklamáció/elállás) kitöltésével!
- Zoknit próba után higiéniai okokból sajnos nem tudunk visszavenni. Megértésedet köszönjük! (Valószínűleg te sem szeretnél olyan zoknit megvenni újként, amit más már felpróbált.)
- Kérjük, hogy cipőt kizárólag zoknival próbálj, mert a mezítlábas próba nyomokat hagyhat rajta, ami a visszavétel elutasításához vezethet. A felpróbált cipőben ne menj ki az utcára, mert ez a talpon hagyhat olyan nyomokat, melyek szintén a visszavétel elutasítását eredményezhetik. Gondolj arra, hogy Te milyen állapotú cipőt fogadsz szívesen, amikor online rendelsz, és ennek megfelelő állapotban küldd vissza azt, amit nem kívánsz megtartani! Köszönjük!
- Címek:
- A visszaküldés Foxpost automatába a legolcsóbb. Regisztrálj itt: https://foxpost.hu, és a főoldalon, az irányítópult menüpontban, az oldal közepén, az ÚJ CSOMAGOT ADOK FEL szöveg alatt kattints a „csomag visszaküldése” feliratú ikonra!
A következő oldalon:- Ha Foxposttal kaptad a terméket, és tudod a nyitókódodat, kattints az első ikonra, és írd be a nyitókódodat!
- Ha személyesen vagy más csomagküldő szolgálattal kaptad a terméket, vagy már nincs meg a Foxpost nyitókódod, kattints a második ikonra!
Kezdd el beírni a nevünket (Barefoot Point), és a legördülő menüből válassz ki minket.
A továbbiakban értelemszerűen tölts ki mindent és add fel a csomagot! (Tapasztalataink alapján ez a szolgáltatás csak webböngészőben működik, telefonos applikációval nem)
- Ha Foxposttal kaptad a terméket, és tudod a nyitókódodat, kattints az első ikonra, és írd be a nyitókódodat!
- Postán vagy csomagküldő szolgálatnál feladva kérjük, ide címezd a küldeményt:
BFPoint Kft, 2117 Isaszeg, Lovarda utca 1.
rendeles@barefootpoint.hu
+36 20 807-4777 - Személyesen gödöllői üzletünkbe tudod visszahozni a terméket, nyitvatartási időben. Cím: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 30. Nyitvatartásunk itt! Ez lehetőséget nyújt arra is, hogy a teljes választékból, helyszíni próbával és szakszerű segítséggel válaszd ki azt, ami az igazán Neked való! Szeretettel várunk!
- A visszaküldés Foxpost automatába a legolcsóbb. Regisztrálj itt: https://foxpost.hu, és a főoldalon, az irányítópult menüpontban, az oldal közepén, az ÚJ CSOMAGOT ADOK FEL szöveg alatt kattints a „csomag visszaküldése” feliratú ikonra!
- A visszakapott árut ellenőrizzük, majd e-mailben visszaigazolást küldünk.
- A kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül elvégezzük az ellenőrzést, és további 5 munkanapon belül (kivéve vis maior) visszafizetjük a pénzedet.
- A visszafizetés ugyanazon a módon történik, ahogy a befizetés:
- Barion/PayPal rendszeren keresztül
- Átutalás esetén banki átutalással.
- E-mailben megküldjük a javított számlát.
Nehezen megy az online választás? Gyere el, próbáld fel! Szeretettel várunk!