Visszaküldés

Barefoot csomag visszaküldés

REKLAMÁCIÓ

Ha úgy gondolod, hogy a kapott termék hibás, kérjük, töltsd ki EZT AZ ŰRLAPOT!

A panaszügyintézés gyártónként változik. Kérjük, ne küldj/hozz vissza cipőt addig, amíg nem kérjük! Ha mégis erre kerül a sor, kérjük a cipőt megtisztított állapotban visszajuttatni. Köszönjük!

ELÁLLÁS

Ha az online rendelt termék valami miatt mégsem felel meg Neked, például nem lett jó a méret vagy nem áll jól a választott fazon, lehetőséged van azt az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszahozni az üzletbe, vagy saját költségeden visszaküldeni. Elállási szándékodat kérjük, ITT JELEZD!

CSERE

Másik szín/méret rendelése esetén a cserével kapcsolatban felmerülő postaköltséget nem áll módunkban átvállalni. A csere új rendelés leadásával történik. Az eredeti rendelésből visszajáró összeget könyveléstechnikai okokból ugyanazon a módon térítjük vissza, ahogy a kifizetés történt.

  

A visszaküldés menete


  1. Kérjük, visszaküldési szándékodat jelezd felénk a fent belinkelt űrlapok valamelyikének (reklamáció/elállás) kitöltésével!

  2. Zoknit próba után higiéniai okokból sajnos nem tudunk visszavenni. Megértésedet köszönjük! (Valószínűleg te sem szeretnél olyan zoknit megvenni újként, amit más már felpróbált.)

  3. Kérjük, hogy cipőt kizárólag zoknival próbálj, mert a mezítlábas próba nyomokat hagyhat rajta, ami a visszavétel elutasításához vezethet. A felpróbált cipőben ne menj ki az utcára, mert ez a talpon hagyhat olyan nyomokat, melyek szintén a visszavétel elutasítását eredményezhetik. Gondolj arra, hogy Te milyen állapotú cipőt fogadsz szívesen, amikor online rendelsz, és ennek megfelelő állapotban küldd vissza azt, amit nem kívánsz megtartani! Köszönjük!

  4. Címek:

    1. A visszaküldés Foxpost automatába a legolcsóbb. Regisztrálj itt: https://foxpost.hu, és a főoldalon, az irányítópult menüpontban, az oldal közepén, az ÚJ CSOMAGOT ADOK FEL szöveg alatt kattints a „csomag visszaküldése” feliratú ikonra!


      A következő oldalon: 
      • Ha Foxposttal kaptad a terméket, és tudod a nyitókódodat, kattints az első ikonra, és írd be a nyitókódodat!



      • Ha személyesen vagy más csomagküldő szolgálattal kaptad a terméket, vagy már nincs meg a Foxpost nyitókódod, kattints a második ikonra!


        Kezdd el beírni a nevünket (Barefoot Point), és a legördülő menüből válassz ki minket.


        A továbbiakban értelemszerűen tölts ki mindent és add fel a csomagot! (Tapasztalataink alapján ez a szolgáltatás csak webböngészőben működik, telefonos applikációval nem)

    2. Postán vagy csomagküldő szolgálatnál feladva kérjük, ide címezd a küldeményt:
      BFPoint Kft, 2117 Isaszeg, Lovarda utca 1.
      rendeles@barefootpoint.hu
      +36 20 807-4777

    3. Személyesen gödöllői üzletünkbe tudod visszahozni a terméket, nyitvatartási időben. Cím: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 30. Nyitvatartásunk itt! Ez lehetőséget nyújt arra is, hogy a teljes választékból, helyszíni próbával és szakszerű segítséggel válaszd ki azt, ami az igazán Neked való! Szeretettel várunk!
  5. A visszakapott árut ellenőrizzük, majd e-mailben visszaigazolást küldünk.

  6. A kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül elvégezzük az ellenőrzést, és további 5 munkanapon belül (kivéve vis maior) visszafizetjük a pénzedet.

  7. A visszafizetés ugyanazon a módon történik, ahogy a befizetés:
    1. Barion/PayPal rendszeren keresztül
    2. Átutalás esetén banki átutalással.

  8. E-mailben megküldjük a javított számlát.


Nehezen megy az online választás? Gyere el, próbáld fel! Szeretettel várunk!