Visszaküldés
Ha úgy gondolod, hogy a kapott termék hibás, kérjük, mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben!
Ha az online rendelt termék valami miatt mégsem felel meg Neked, például nem lett jó a méret vagy nem áll jól a választott fazon, lehetőséged van azt az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszahozni az üzletbe, vagy saját költségeden visszaküldeni, amennyiben még nem viselted.
Másik méret rendelése esetén a cserével kapcsolatban felmerülő postaköltséget nem áll módunkban átvállalni.
A visszaküldés menete
- Kérjük, visszaküldési szándékodat jelezd felénk e-mail-ben a rendeles@barefootpoint.hu címen!
- A terméket eredeti, sértetlen csomagolásban, újként eladható állapotban áll csak módunkban visszavenni. Fontos, hogy a cipősdobozra ne ragassz címkét, ne írj rá semmit, hanem visszaküldés előtt csomagold be valamibe, és csak a külső csomagolásra ragassz/írj! Ha zoknit vásároltál, azt is csak teljesen sértetlen, az eredetivel megegyező állapotú csomagolásban tudjuk visszafogadni, ezért kérjük, hogy amíg biztosan el nem döntötted, megtartod-e, addig semmiképp se válaszd le a kartonról! Köszönjük!
- Zoknit próba után higiéniai okokból sajnos nem tudunk visszavenni. Megértésedet köszönjük! (Valószínűleg te sem szeretnél olyan zoknit megvenni újként, amit más már felpróbált.)
- Kérjük, hogy cipőt kizárólag zoknival próbálj, mert a mezítlábas próba nyomokat hagyhat rajta, ami a visszavétel elutasításához vezethet. A felpróbált cipőben ne menj ki az utcára, mert ez a talpon hagyhat olyan nyomokat, melyek szintén a visszavétel elutasítását eredményezhetik. Gondolj arra, hogy Te milyen állapotú cipőt fogadsz szívesen, amikor online rendelsz, és ennek megfelelő állapotban küldd vissza azt, amit nem kívánsz megtartani! Köszönjük!
- Címek:
- Személyesen gödöllői üzletünkbe tudod visszahozni a terméket, nyitvatartási időben. Cím: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 5-7. (az Erzsébet királyné szállodával szemben, a Szabadság téri tízemeletesek aljában) Nyitvatartásunk itt! Ez lehetőséget nyújt arra is, hogy a teljes választékból, helyszíni próbával és szakszerű segítséggel válaszd ki azt, ami az igazán Neked való! Szeretettel várunk!
- A visszaküldés Foxpost automatába a legolcsóbb. Regisztrálj itt: https://foxpost.hu, és a felső menüsorban a „csomagvisszaküldés” menüpontban válaszd ki a https://barefootpoint.hu-t! Így a lehető legkedvezményesebb árat adja ki a rendszer. (Tapasztalataink alapján ez a szolgáltatás telefonról jobban működik, mint gépről!)
- Postán vagy csomagküldő szolgálatnál feladva kérjük, ide címezd a küldeményt:
BFPoint Kft, 2117 Isaszeg, Lovarda utca 1.
rendeles@barefootpoint.hu
+36 20 807-4777
- Személyesen gödöllői üzletünkbe tudod visszahozni a terméket, nyitvatartási időben. Cím: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 5-7. (az Erzsébet királyné szállodával szemben, a Szabadság téri tízemeletesek aljában) Nyitvatartásunk itt! Ez lehetőséget nyújt arra is, hogy a teljes választékból, helyszíni próbával és szakszerű segítséggel válaszd ki azt, ami az igazán Neked való! Szeretettel várunk!
- A visszakapott árut ellenőrizzük, majd e-mailben visszaigazolást küldünk.
- A kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül elvégezzük az ellenőrzést, és innen 5 munkanapon belül (kivéve vis maior) visszafizetjük a pénzedet.
- A visszafizetés ugyanazon a módon történik, ahogy a befizetés:
- Barion/PayPal rendszeren keresztül
- Átutalás esetén banki átutalással.
- E-mailben megküldjük a javított számlát.
Ha el szeretnéd kerülni az online rendeléssel járó bizonytalanságot és esetleges visszaküldést, szeretettel várunk üzletünkben, ahol kedvedre válogathatsz modelljeinkből!
Itt felpróbálhatod akár minden cipőnket, sőt, a szenzoros szőnyeg azt is megmutatja Neked, melyikben milyen érzés lesz a szabadban járni, úgy érezve a talajt a lábad alatt, ahogy az csak barefoot cipőben lehetséges.
Sokéves barefoot tapasztalattal állunk rendelkezésedre!