Visszaküldés

Barefoot csomag visszaküldés


REKLAMÁCIÓ

Ha úgy gondolod, hogy a kapott termék hibás, kérjük, töltsd ki EZT AZ ŰRLAPOT!

A panaszügyintézés gyártónként változik. Kérjük, ne küldj/hozz vissza cipőt addig, amíg nem kérjük! Ha mégis erre kerül a sor, kérjük a cipőt megtisztított állapotban visszajuttatni. Köszönjük!


ELÁLLÁS

Ha az online rendelt termék valami miatt mégsem felel meg Neked, például nem lett jó a méret vagy nem áll jól a választott fazon, lehetőséged van az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Jogi személyek nem élhetnek az elállási joggal! (Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pont)


Elállási szándékodat kérjük, ITT JELEZD!


CSERE

Másik szín/méret rendelése esetén a cserével kapcsolatban felmerülő postaköltséget nem áll módunkban átvállalni. A csere új rendelés leadásával történik. Az eredeti rendelésből visszajáró összeget könyveléstechnikai okokból ugyanazon a módon térítjük vissza, ahogy a kifizetés történt.

  

A visszaküldés menete


  1. Kérjük, visszaküldési szándékodat jelezd felénk a fent belinkelt űrlapok valamelyikének (reklamáció/elállás) kitöltésével!

  2. Kérjük, hogy a csomagoláson vagy egy belehelyezett papíron olvashatóan tüntesd fel a neved (ahogy a rendelésben szerepel) és a rendelésed számát, hogy be tudjuk azonosítani a csomagod!

  3. Zoknit próba után higiéniai okokból sajnos nem tudunk visszavenni. Megértésedet köszönjük!

  4. Kérjük, hogy cipőt kizárólag zoknival próbálj, mert a mezítlábas próba nyomokat hagyhat rajta! A felpróbált cipőben ne menj ki az utcára, mert ez a talpon hagyhat nyomokat! Gondolj arra, hogy Te milyen állapotú cipőt fogadsz szívesen, amikor online rendelsz, és ennek megfelelő állapotban küldd vissza azt, amit nem kívánsz megtartani! Köszönjük!

  5. Kérjük, a termék eredeti csomagolására ne ragassz semmit, a visszaküldendő cipő dobozát csomagold be papírba vagy nejlonba. Köszönjük!

  6. Címek:

    1. A visszaküldés Foxpost automatába a legolcsóbb. Regisztrálj itt: https://foxpost.hu, és a főoldalon, az irányítópult menüpontban, az oldal közepén, az ÚJ CSOMAGOT ADOK FEL szöveg alatt kattints a „csomag visszaküldése” feliratú ikonra!


      A következő oldalon: 
      • Ha Foxposttal kaptad a terméket, és tudod a nyitókódodat, kattints az első ikonra, és írd be a nyitókódodat!



      • Ha személyesen vagy más csomagküldő szolgálattal kaptad a terméket, vagy már nincs meg a Foxpost nyitókódod, kattints a második ikonra!


        Kezdd el beírni a nevünket (Barefoot Point), és a legördülő menüből válassz ki minket.


        A továbbiakban értelemszerűen tölts ki mindent és add fel a csomagot! (Tapasztalataink alapján ez a szolgáltatás csak webböngészőben működik, telefonos applikációval nem)

    2. Postán vagy csomagküldő szolgálatnál feladva kérjük, ide címezd a küldeményt:
      BFPoint Kft, 2117 Isaszeg, Lovarda utca 1.
      rendeles@barefootpoint.hu
      +36 20 807-4777

    3. Személyesen gödöllői üzletünkbe tudod visszahozni a terméket, nyitvatartási időben. Cím: 2100 Gödöllő, Dózsa György út 30. Nyitvatartásunk itt! Ez lehetőséget nyújt arra is, hogy a teljes választékból, helyszíni próbával és szakszerű segítséggel válaszd ki azt, ami az igazán Neked való! Szeretettel várunk!

  7. A visszakapott árut ellenőrizzük.

  8. A törvény 14 napot biztosít nekünk a visszatérítésre, de általában néhány nap alatt feldolgozzuk a visszárut. Igyekszünk, hogy ne kelljen hosszan várnod!

  9. A visszafizetés ugyanazon a módon történik, ahogy a befizetés:
    1. Barion/PayPal rendszeren keresztül
    2. Átutalás esetén banki átutalással.

  10. E-mailben megküldjük a javított számlát.





Nehezen megy az online választás? Gyere el, próbáld fel! Szeretettel várunk!